• Welkom
  • Diensten
  • Werkwijze
  • Wagenpark
  • Reserveer nu
  • Onze werkwijze

    Hier vindt u een overzicht van nuttige informatie omtrent het reserveren, ophalen, enzoverder.

    Interessante links

     

    Hoe kan u reserveren bij ons?

    Welke gegevens hebben wij nodig indien u wenst te reserveren?

    • Naam + adresgegevens + gsm-nummer.
    • Wenst u een enkele rit of heen- en terugrit?
    • Adres of adressen van ophaling.
    • De vluchtgegevens: datum en uur van de vlucht, vluchtnummer en het aantal personen.
    • Diversen: zeer veel bagage, rolstoel, begeleiding tot aan de check-in balie, ….

    Wanneer wordt u thuis opgehaald?

    Aan de hand van het vertrekuur van de vlucht bepalen wij het uur van ophaling bij u thuis of op de afgesproken plaats.

    In principe moet u als reiziger 2 uur vóór vertrek van de vlucht aanwezig zijn op de luchthaven. U wordt thuis opgehaald 3 uur vóór vertrek van de vlucht.

    Als we tijdens de spitsuren moeten rijden, dan vervroegen wij het uur van ophaling zodat we u op een veilige manier naar de luchthaven kunnen brengen.

    De dag vóór vertrek wordt u na 17u00 opgebeld om het ophaaluur nog eens te bevestigen.

    We overlopen dan ook nog eens alle gegevens, zodat we zeker weten dat alles vlot kan verlopen.

    Hoe gebeurt de betaling?

    Wij vragen om cash te betalen aan de chauffeur ofwel op de heen- of terugrit. Indien u een factuur wenst, meldt u dit bij de reservatie. Dan kan de betaling gebeuren per overschrijving na ontvangst van de factuur.

    Ophaling op de luchthaven

    Aan de hand van het vluchtnummer dat u doorgeeft bij de reservatie, gaan wij de dag van aankomst op de luchthaven controleren of de vlucht vervroegd of vertraagd is.

    Daarom is het heel belangrijk dat wij beschikken over de correcte gegevens want op basis van foutieve gegevens kunnen wij geen correcte service leveren.

    Bij aankomst in de aankomsthall kan u de chauffeur vinden aan de JAVA COFFEE BAR met een bordje van Shuttle Service Tielt.

    Indien u de chauffeur niet vindt, kan u ons steeds bellen op het nummer 0473 39 27 60. Wij zijn 24/24 en 7/7 bereikbaar.

    Gelieve uw gsm-nummer aan te zetten zodra u geland bent, zodat we u kunnen opbellen indien er onverwachte vertraging optreedt.

    Vertraging

    Alhoewel onze chauffeurs steeds op tijd vertrekken naar de luchthaven, kunnen er zich onverwachte vertragingen voordoen. Lekke band, ongeval op de weg, file, …

    Wij doen onze uiterste best om steeds op tijd te komen. Toch vragen wij enig begrip indien er zich een vertraging voordoet.

    LET OP: bij gevallen van overmacht krijgen klanten die thuis moeten worden opgehaald steeds voorrang. Wij willen immers niet dat iemand zijn vlucht mist.

    Begeleiding op de luchthaven

    Onze klanten worden steeds door de chauffeur begeleid tot in de vertrekhal.

    Kinderstoel

    Wij beschikken zelf niet over kinderstoelen. Wij vragen aan de klanten om hun eigen kinderstoel mee te nemen. We bewaren de kinderstoel bij ons thuis voor de terugrit.

    Bij een enkele rit kunnen de klanten de kinderstoel vooraf bij ons thuis brengen of terug na afspraak.